Mihail

2009.12.21. 18:21

A szereplőhöz tartozó rejtvény:

1. Műveltségi kérdés: (ki vagyok én?)

-1911. május 27.-én születtem

-Egy Tim Burton rövidfilmben szereplőt neveztek el rólam, a film készítésében magam is részt vettem.

-Betegségem miatt az eredetileg tervezetthez képest csak kisebb szerepet tudtam játszani abban a filmben, melyre Tim Burton a legszemélyesebb munkájaként szokott utalni.

-Ismert vagyok karakteres hangomról.

A bejegyzés trackback címe:

https://bkrsz.blog.hu/api/trackback/id/tr641614088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mreka 2009.12.24. 21:12:58

A jelszó: Vincent Price.

Kedves Mihail, azt szeretném tudni, mit gondolsz, miért hagyott ki jó apád a végrendeletéből? És kedves édesanyád hogyan hunyt el? Ja, és még egy kérdés: te ölted meg apádat? Na jó, finomítok: hol voltál a szörnyű tragédia éjszakáján? ;-)

btkmersajt 2009.12.24. 23:26:16

Az a vén futóbolond már nem tudott tisztán gondolkozni, és így elherdálta a családi vagyont idegen kezekbe.
Édesanyám az én születésemkor halt meg, sajnos soha nem ismerhettem meg.
A gyilkosság éjszakáján a vacsoránál összevesztem apámmal. Kirohantam a teremből, nem lehetett vele észérvekkel beszélni. Sétáltam egyet a kertben, később pedig beszélgettem egyet nevelőanyámmal.

mreka 2009.12.25. 04:56:39

Mihail, sajnáljuk, hogy újra ezügyben kell zaklatnunk, de fontos lenne tudnunk, min vesztetek össze apáddal az utolsó estén. A kertben egyedül voltál? Mennyi ideig sétálgattál? Nevelőanyáddal miről beszélgettél később? Hol találkoztatok? Milyen hangulatban váltatok el?
Igyekszünk minél előbb megnyugtatóan lezárni a nyomozást, de kérjük, hogy részletes beszámolóval segítse munkánkat.
Megértését előre is köszönjük.

btkmersajt 2009.12.25. 11:56:37

Hiszen már mondtam! Az új végrendelet miatt vesztünk össze. Ez a végrendelet sérti a családi egységet, nem hagyhattam szó nélkül.
A kertben egyedül sétáltam, össze kellett szednem a gondolataimat.
Az ez után történtekről ha lehet, nem nyilatkoznék, személyes okokból. Higgyék el, nem befolyásolja a nyomozást, de hazudni sem szeretnék önöknek.

szityu 2009.12.25. 17:06:59

Kedves Mihail, köszönjük a válaszait, nagyon érdekesek. Az érdekelne még, hogy a katakombákról mit tud? Járt valaha odalenn? mi van ott? köszönjük!

btkmersajt 2009.12.25. 20:33:06

Azok a katakombák biztos, hogy teljesen üresek. Én ugyan nem jártam lenn, de szerintem néhány pókon és egéren kívül nem találnának ott semmit.

mreka 2010.01.05. 22:57:11

Mihail, lenne kedves feleleveníteni, mi hangzott el a vacsorakor a vitánál? Kik beszéltek, mit mondtak? Ön milyen álláspontot képviselt?

btkmersajt 2010.01.06. 10:06:39

Az apam kihirdette az uj vegrendeletet. Mindenkit sokkolt a bejelentes, es nekem volt annyi merszem egyedul, hogy felszolaljak a dontese ellen. Elmondtam, hogy nem tartom jo dontesnek, hogy a cseledseg kapja a vagyon nagy reszet, a csalad pedig meg az eddiginel is kisebb reszt kap. Vegul is ezen vesztunk ossze edesapammal - azt mondta, hogy ez egyedul az o dontese, es nekem ebbe nincs beleszolasom.
Nyilvan masok is hozzaszoltak a beszelgeteshez, a fiuk (Andreas es Petar) mellem alltak, de inkabb csak jelkepesen, szerintem feltek, hogy ha felboszitik az oreget, meg kevesebbet kapnak majd az oroksegbol. Nekem ugye nem volt vesztenivalom, hiszen mar alapbol sem kaptam semmit...

mreka 2010.01.10. 17:12:04

Most más témára térjünk át, Mihail! Mit tud apja és a denevérek kapcsolatáról? Miért tartotta és szerette őket? Lehet ennek köze a családi legendákhoz a vámpír-ősökről?

btkmersajt 2010.01.10. 17:16:49

Fogalmam sincs, miért tartotta őket. Csak elfoglalták a padlást, mindenhova, ahova csak eljutottak, odapiszkítottak. A vámpírokról szóló mesékből pedig már nagyon elegem van, egy szó sem igaz az egészből!

mreka 2010.01.10. 19:36:01

Mihail, térjünk egy pillanatra vissza arra, amikor a nagyságos asszonyhoz ment be beszélgetni! Mennyi időt töltött bent? A nagyságos asszony szobája közel van ahhoz, ahol édesapja holttestét megtalálták. Nem látott vagy hallott semmit, mikor visszament a saját szobájába? Nem találkozott senkivel?

btkmersajt 2010.01.10. 19:45:05

Nem tapasztaltam semmi különöset, és nem is találkoztam senkivel, amikor mentem a szobájába, és később sem.

szityu 2010.01.10. 20:10:22

Nem tudok szabadulni a gondolatól, hogy nagyon furcsa ez a végrendelet. Elnézést a tolakodó kérdésemért, de mekkora a gróf úr hagyatéka? És milyen formában tartotta? Nyilván bankban egy jó részét, de kell, hogy legyen egy csomó műtárgy, ilyesmi is. Hogyan fogják elosztani ezeket? És kié lesz a kastély?

btkmersajt 2010.01.10. 20:14:48

A kastély a hagyaték részét képezi, de valóban sok az aranypénz, és a műtárgy is. Hogy pontosan mennyi, azt én sem tudom, az pedig, hogy ki mit kap belőle, majd az ügyvédek dolga lesz rendezni.
Mivel én semmit sem kapok, ez nem is igazán foglalkoztat.

mreka 2010.07.05. 04:27:20

Kedves Mihail,

hadd kérdezzem meg még egyszer: miért maradt ki Ön a végrendelet mindkét változatából? És Nagyezsda Mara?

btkmersajt 2010.07.05. 18:54:19

Bár apám soha nem ismerte volna be, úgy gondolom, engem tartott a felelősnek édesanyám haláláért, aki a szülésbe halt bele. Azt nem mondanám, hogy utált volna, de úgy gondolom, emiatt hagyott ki a végrendeletből.
Maráról nem igazán tudom, hogy miért maradt ki, bár a kastélyban így is úgy is helye volt, és minden szükségletét kielégíthette a mindennapi pénzekből, nem igazán volt szüksége hagyatékra, talán apám is így gondolta.
süti beállítások módosítása